Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Presseomtale

Fagbladet Boligen (Signe Schlichtkrull)

Ghetto-guldet skal graves op

Arbejdskraft, drenge med drive og gode byggearealer kan blive guldklumper for erhvervslivet. Mind Your Own Business var til Folkemøde på Bornholm.

Boligforeningen 3B (Lasse Welander-Haarh)

Alle er ens og ligeværdige

Je m’appelle betyder ganske rigtigt ’jeg hedder…’ på fransk. Men for ti drenge i Kokkedal er Je’ m’appelle også et klart og vigtigt budskab om, at alle er ens og lige meget værd.

Viborg Stifts Folkeblad (Andreas Søndergaard)

Drengene fra “kvarteret” vil vise, at de dur til noget

Syv drenge i alderen 13-16 år har brugt deres fritid på at designe nogle hættetrøjer. De vil vise verden – men måske mest dem selv – at de kan mere, end de tror.

Hørsholm Lokalavisen

Den røde løber rullet ud af Je M’appelle-drengene

Den røde løber var rullet ud, da drengene fra mikrovirksomheden Je M’appelle inviterede til releaseparty for deres nye hoodies på deres kontor i Hørsholm.

Viborg Fodsports Forening (VFF)

VFF støtter FreshBoyz

I Viborg står syv drenge bag mikrovirksomheden FreshBoyz. De får opbakning fra VFF, hvor flere af spillerne fra førsteholdstruppen er ambassadører for FreshBoyz.

Lokalaviden Fredensborg (MYOB)

“Vi er de søde drenge fra Kokkedal”

Ti drenge fra Kokkedal bag mikrovirksomheden Je M’Appelle er klar til at sende hættetrøjer på markedet.

Skandia

Skandia Corporate Responsibility Rapport 2016

Mind Your Own Business er omtalt i Skandias CR Rapport 2016 (fra s. 13). Vi er meget taknemmelige for at være en del af Skandias faste samarbejdspartnere.

Lyngby Boldklub

Direktør i Mind Your Own Business: Det gør en kæmpe forskel

I samarbejde med Venue Manager A/S har Lyngby Boldklub valgt, at for hver tilskuer, der kommer på stadion til kampen på søndag, går der fire kroner til Mind Your Own Business.

Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub støtter igen Mind Your Own Business

Igen i år har Lyngby Boldklub besluttet at støtte Mind Your Own Business, som på samme tid bliver støttet af Alka Superligaens samlede CSR-pulje.

Boligselskabernes Fællessekretariat (Arkivfoto: MYOB)

Drømmende drenge får en smagsprøve på iværksætterlivet

I Viborg har ni unge drenge været i fuld gang med at udvikle en produktidé til deres nye mikrovirksomhed. Drømmene og ambitionerne er store.

Berlingske Business

Børneorganisationer går imod statsligt forbud: Børn og unge kan lære af iværksætteri

Unge under 18 år får afslag på stribe, når de beder staten om tilladelse til at drive virksomhed. Men faktisk er iværksætteri en sund ting for børn, lyder det fra Børnerådet. I udsatte boligområder bruges mikrovirksomheder til at holde unge på rette spor.

Bikubenfonden (Jeppe Vejlø)

Bikubenfonden: Sociale formål – Kunst og kultur

Mind Your Own Business Akademi er omtalt i Bikubenfondens årsrapport ’16 (s. 17-19). Vi er utroligt glade for omtalen og det fantastiske samarbejde med Bikubenfonden.