Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
  • TRAP

    "Ain't About the Streets"- TRAPs budskab er stærkt og deres tracksuit er gennemarbejdet. De ni drenge fra Aarhus har store ambitioner.

    Følg TRAP

OM TRAP

Iværksætterne fra TRAP kender hinanden fra de var helt små. De ni drenge fra Frydenlund har sammen en stor passion for modetøj. Derfor valgte de at lave et tøjmærke og deres første produkt er et tracksuit.
Mikrovirksomhedens budskab er stærkt; med en stærk opfordring til ikke at falde i fælden på gaden, men at holde sig til de positive sammenhænge udenfor livet i den kriminelle løbebane.

TRAP til Venture Camp 2017 ved The Boston Consulting Group

Under mikrovirksomhedens forløb på MYOB Programmet har drengene udforsket livet som kollegaer og søgt inspiration og samarbejde i det lokale netværk. For at få et tracksuit, som passer til både deres budskab og smag, har TRAP fået skræddersyet en prototype efter deres ønsker og mål.

Grundet deres omhyggelig arbejde vandt drengene til Business Awards 2018 prisen for Forretningsstrategi.

Drengene fortsætter i sæson 2018/2019 på MYOB Akademiet.

Seneste fra iværksætterne
Vi tester nye logoer og dette logo er vores midlertidige.#Trap #itsnotaboutthestreets18. 04. 2018 - 18:00

Vi tester nye logoer og dette logo er vores midlertidige.#Trap #itsnotaboutthestreets


Om TRAP

TRAP

  • Forløb MYOB Akademiet
  • Sæson 2018 / 2019
  • Område Aarhus 8210

Iværksætterne

Abdul

Abdu

Abdullah

Ayub

Hamza

Nalaye

Liban

Muuse

Mohamed

Erhvervspartnere

Insights
Mentorvirksomhed

Jyske Bank
Banksamarbejde