Igennem 10 år har Mind Your Own Business taget udgangspunkt i drengenes præmisser og mødt dem med respekt og anerkendelse. Det er derfor helt essentielt, at du er en person, der ser muligheder fremfor begrænsninger. Det er afgørende, at du kan begå dig og samarbejde professionelt i mange forskellige sammenhænge og med alle vores interessenter. Du trives i en travl og utraditionel hverdag. Du nyder at blive udfordret og går ikke på kompromis med kvalitet og koncept. Du er ambitiøs, arbejder struktureret og målrettet med en positiv energi og tror på, at samarbejde og respekt for andre mennesker bidrager til positiv udvikling.
Arbejdsopgaver
Relationsopbygning og løbende dialog med drengene er afgørende for at sikre succesfulde mikrovirksomheder.
Dine primære opgaver vil være planlægning og implementering af MYOB Akademiet, hvor der hver sæson optages fire mikrovirksomheder med drenge, der ønsker at videreudvikle deres mikrovirksomheder. Herunder rekruttering, motivering og uddannelse af frivillige venturepiloter og vores samarbejdspartnere.
Du vil få ansvaret for
- Udvælgelse af relevante drenge og mikrovirksomheder.
- Rekruttering og organisering af frivillige.
- Skabe kontakt til virksomheder samt vedligeholdelse af eksisterende partnerskaber.
- Indgå i partnerskaber med kommuner, boligforeninger og andre interessenter.
- Videreudvikle og implementere aktiviteter på MYOB Karrierenetværket.
- Bidrage ved udarbejdelse af dokumentationsopgaver og evaluering.
- Tæt samarbejde med det øvrige MYOB-team.
Dine kvalifikationer
- Evne til at udvikle og styre processer fra start til slut – med respekt for deadlines.
- Evne til at sætte mål, sikre fremdrift og holde fokus.
- Skabe resultater og impact.
- Gode samarbejdsevner og evner til at få samarbejde til at fungere på flere niveauer.
- Stærk i formidling og kommunikation både mundtligt og skriftligt.
- Kendskab til socialt entreprenørskab og CSR.
- Relevant videregående uddannelse og erhvervserfaring fra lignende arbejde (+2 år).
Der forventes en vis arbejdstidsmæssig fleksibilitet, idet der må påregnes en del aften- og weekendmøder med drengene og vores samarbejdspartnere samt en del national rejseaktivitet.
Vi tilbyder
Du bliver en del af en innovativ, kompetent og nærværende organisation, hvor arbejdsglæden er høj.
Vi værdsætter professionalisme og arbejdsomhed – men også et godt grin. Vi værner om et trygt og respektfuldt arbejdsmiljø, hvor samarbejde er afgørende. Og bliver du en del af et stort netværk på tværs af erhvervslivet, civilsamfundet og kommuner og boligorganisationer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og pension ifølge aftale. Derudover tilbydes flekstid og betalt frokostpause samt god pensionsordning.
Tiltrædelse/arbejdstid
1. juni 2021. Arbejdstiden for projektkoordinator er 37 timer ugentligt med base på Otto Mønsteds Gade 5, 1571 København.
Ansøgning
Din ansøgning med CV skal være os i hænde senest torsdag d. 22. april kl 12.00. Første samtaler afholdes mandag d. 26. april og anden samtaler onsdag d. 28. april. Ansøgningen sendes til job@myob.dk med mærket ”PROJEKTKOORDINATOR MYOB AKADEMIET”.
Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, der rækker udover de oplysninger, der står i stillingsopslaget, eller der findes på hjemmesiden, kan du kontakte Direktør og grundlægger Maria Kavita Nielsen på 2611 7183.
Læs mere om Mind Your Own Business: www.myob.dk
Mind Your Own Business ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, handikap eller etnisk baggrund.
Mind Your Own Business anmoder venligst om, at du i din ansøgning angiver, hvor du først så dette jobopslag.