Igennem 11 år har Mind Your Own Business taget udgangspunkt i drengenes præmisser og mødt dem med respekt og anerkendelse. Det er derfor helt essentielt, at du er en person, der ser muligheder fremfor begrænsninger. Det er afgørende, at du kan begå dig og samarbejde professionelt i mange forskellige sammenhænge og med alle vores interessenter. Du trives i en travl og utraditionel hverdag. Du nyder at blive udfordret og går ikke på kompromis med kvalitet og koncept. Du er ambitiøs, arbejder struktureret og målrettet med en positiv energi. Og du tror på, at samarbejde og respekt for andre mennesker bidrager til positiv udvikling.
Arbejdsopgaver:
Du vil indgå i et team med en projektkoordinator, som du har det daglige tætte samarbejde med.
Relationsopbygning og løbende dialog med drengene er afgørende for at sikre succesfulde mikrovirksomheder. Dine primære opgaver i samarbejde med projektkoordinatoren vil derudover være rekruttering, uddannelse, organisering og motivation af frivillige venturepiloter og vores samarbejdspartnere. Desuden skal du understøtte og sikre, at mikrovirksomhederne følger de planlagte aktiviteter og nedslag i Mind Your Own Business´ årshjul. Dette foregår også i samarbejde med de øvrige MYOB teams.
Du får ansvaret for:
- Relationsopbygning og løbende sparring med drengene i tæt samarbejde med projektkoordinatoren.
- Rekruttering, motivering og organisering af frivillige venturepiloter i samarbejde med projektkoordinatoren.
- Facilitering af større og mindre events.
- Formidling af drengenes udvikling på sociale medier i tæt samarbejde med presse- og kommunikationschefen.
- Bidrage ved udarbejdelse af dokumentationsopgaver samt evaluering.
Dine kvalifikationer:
- Gode samarbejdsevner og evner til at få samarbejde til at fungere på flere niveauer.
- Erfaring med at arbejde projektorienteret – med respekt for deadlines og det gode teamsamarbejde.
- Erfaring med målgruppen.
- Erfaring med rekruttering, facilitering, motivering og organisering af frivillige.
- Stærk i formidling og kommunikation – både mundtligt og skriftligt.
- Kendskab til socialt entreprenørskab og CSR.
Der forventes en vis arbejdstidsmæssig fleksibilitet, idet der må påregnes en del aften- og weekendmøder med drengene og vores samarbejdspartnere samt en del national rejseaktivitet.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en innovativ, kompetent og nærværende organisation, hvor arbejdsglæden er høj. Du bliver også del af et stort netværk på tværs af erhvervslivet, civilsamfundet, kommuner og boligorganisationer.
Vi værdsætter professionalisme og arbejdsomhed – men også et godt grin. Vi værner om et trygt og respektfuldt arbejdsmiljø, hvor det gode samarbejde er afgørende.
Løn og pension:
Løn ifølge aftale, derudover tilbydes flekstid og betalt frokostpause samt god pensionsordning.
Tiltrædelse/arbejdstid og sted:
1. marts 2022. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med base på Otto Mønsteds Gade 5, 1571 København
Ansøgning:
Din ansøgning med CV skal være os i hænde senest mandag d. 17. januar kl. 09.00. Første samtaler afholdes tirsdag d. 25. januar og anden samtaler torsdag d. 27. januar. Ansøgningen sendes til job@myob.dk med mærket ”PROJEKTMEDARBEJDER MYOB PROGRAMMET”.
Yderligere oplysninger:
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, der rækker udover de oplysninger, der står i stillingsopslaget, eller der findes på hjemmesiden, kan du kontakte direktør og grundlægger Maria Kavita Nielsen på 2611 7183 i uge 1 og 2.
Læs mere om Mind Your Own Business: www.myob.dk
Mind Your Own Business ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.
Mind Your Own Business anmoder venligst om, at du i din ansøgning angiver, hvor du først så dette jobopslag.