I MYOB bliver unge drenge tilbudt indflydelse og ansvar for et fokuseret forløb på otte måneder, hvor de skal etablere egen virksomhed, producere eget produkt samt markedsføre og sælge det.
Drengenes forretningstalent kommer på prøve, de vil tilegne sig basale forretningsfærdigheder, og de vil blive udfordret i og motiveret til at tage ansvar og nå et defineret mål.
I samarbejde med frivillige og mentorvirksomheder fra Grønlands erhvervsliv får drengene – under trygge rammer – til ansvar at etablere og drive egen mikrovirksomhed. Drengene arbejder sammen i et team helt fra produktudvikling til produktion, markedsføring og salg. Undervejs deler drengene sig ind i afdelinger som HR, økonomi og kommunikation, hvor de varetager forskellige ansvarsområder.
Vores tilgang er altid at tage udgangspunkt i drengenes præmisser og møde dem med respekt og et positivt syn. Det er derfor helt essentielt, at du er en person, der ser muligheder fremfor begrænsninger.
Det er afgørende, at du kan begå dig og samarbejde professionelt i mange forskellige sammenhænge og med alle vores forskellige interessenter.
Du trives i en travl og utraditionel hverdag. Du nyder at blive udfordret og går ikke på kompromis med kvalitet og koncept. Du er ambitiøs og arbejder struktureret og målrettet med en positiv energi og tror på, at samarbejde og respekt for andre mennesker bidrager til positiv udvikling.
Arbejdsopgaver
Dine primære opgaver vil være at bistå udviklingen, planlægningen og implementering af metoden i afdelingen i Nuuk, hvor der er fokus på:
- Rekruttering, relationsopbygning og løbende sparring med drenge på programmet i samarbejde med projektleder
- Bidrage til udvikling, udarbejdelse samt vedligeholdelse af relevant materiale i en lokal kontekst
- Kommunikationsopgaver – herunder artikler, nyhedsbreve, sociale medier o.l. i en lokal kontekst
- Bidrage til udarbejdelse af dokumentationsopgaver samt evaluering
- Tæt samarbejde med projektleder og MYOB’s kontor i Danmark til gennemførelse af programmet
Dine kvalifikationer
- Stærk i formidling og kommunikation – mundtligt og skriftligt på både grønlandsk og dansk
- Professionel erfaring med sociale medier og udarbejdelse af artikler til hjemmeside m.v.
- Systematisk tilgang til arbejdet og forstår at arbejde med deadlines
- Relevant uddannelse og erhvervserfaring fra lignende arbejde (+2 år)
- Ser muligheder fremfor begrænsninger
Der forventes en vis arbejdstidsmæssig fleksibilitet, da der må påregnes en del aften- og weekendmøder med drengene og vores samarbejdspartnere. Det vil være en fordel, at du er dobbeltsproget i dansk og grønlandsk.
Mind Your Own Business
Vi er en lille organisation i hastig udvikling. Vi værdsætter professionalisme og arbejdsomhed – men også et godt grin og et nærværende og trygt arbejdsmiljø. Hos MYOB er arbejdsglæden høj, og der eksisterer et godt og respektfuldt kollegialt samarbejde.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn ifølge aftale. Derudover tilbydes flekstid og betalt frokostpause samt god pensionsordning. Som udgangspunkt er der ikke personalebolig til stillingen.
Tiltrædelse /arbejdstid
Ansættelsesperiode: 15. august 2020 indtil 30. juni 2021 eventuelt med mulighed for forlængelse.
Arbejdstiden er 40 timer ugentligt.
Ansøgning
Ansøgningsfrist: fredag d. 24. april kl. 12.00 (grønlandsk tid)
Samtaler afholdes med relevante kandidater torsdag d. 30. april. CV og ansøgning sendes på dansk til job@myob.dk med mærket ”Projektmedarbejder – Grønland”.
Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, der rækker udover de oplysninger, der står i stillingsopslaget, eller der findes på hjemmesiden, kan du kontakte Direktør Maria Kavita Nielsen på +45 2611 7183.
Læs mere om Mind Your Own Business: www.myob.dk
Mind Your Own Business ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, handikap eller etnisk baggrund.
Mind Your Own Business anmoder venligst om, at du i ansøgningen angiver, hvor du først så dette jobopslag.