UDLØBET – Stillingsopslag Kommunikationskoordinator

OBS! Bemærk venligst at ansøgningsfristen er udløbet.

Mind Your Own Business (MYOB) søger en dygtig kommunikationskoordinator, der kan vinkle de positive historier og formidle vores gode resultater gennem oplysende artikler og et nærværende nyheds-flow på de sociale medier.

Vi har på kort tid opbygget et stærkt og genkendeligt brand, og vores metodiske arbejde anses i dag, som værende en relevant indsats for kommuner og boligforeninger, når det handler om kriminalitetsforebyggelse og motivation af drenge fra udsatte boligområder.

Vi søger en person, der kan se værdien af drengenes indsats, civilsamfundets involvering og erhvervslivets bidrag, og som kan begå sig på alle niveauer, så de vigtige historier bliver fortalt. Samtidig har MYOB brug for en person, der kan være en del af vurderingen og analysen omkring vores rolle og ståsted i mere offentlige og politiske debatter i fremtiden.

Vores grafiske udtryk og formidling er vigtigt, og vi søger derfor en person, der har blik for organisationens grafiske udtryk og kompetencer til at udvikle og udføre.

Du trives i en travl og utraditionel hverdag. Du nyder at blive udfordret og går ikke på kompromis med kvalitet og koncept. Du er ambitiøs og arbejder struktureret og målrettet med en positiv energi og tror på, at samarbejde og respekt for andre mennesker bidrager til positiv udvikling.

Arbejdsopgaver:

  • Digital kommunikation, herunder opbygning, redigering og vedligeholdelse af hjemmeside og sociale medier.
  • Skriftlig kommunikation, herunder artikler, pressemeddelelser, kronikker, oplæg m.v.
  • Strategisk kommunikation og udvikling af kommunikationspotentiale for MYOB.
  • Grafisk produktion både til eksternt og internt brug.
  • Koordinere kommunikationsopgaver herunder store events i MYOB som eksempelvis Venture Camp og Business Award.
  • Pressehåndtering i tæt samarbejde med direktøren.

Dine kvalifikationer:

  • Stærk i formidling og kommunikation – både mundtligt og skriftligt (dansk og gerne engelsk)
  • Evne til at udvikle og styre processer – og forstår at arbejde med deadlines
  • Professionel erfaring med opbygning, udvikling og vedligeholdelse af hjemmeside
  • Professionel erfaring med Photoshop/InDesign og evt. med at lave og redigere små film
  • Forstår at tilpasse kommunikationen på forskellige niveauer med modtageren i centrum.

Der forventes en vis arbejdstidsmæssig fleksibilitet, idet der må påregnes en del aften- og weekendarbejde med drengene og vores samarbejdspartnere samt en del national rejseaktivitet.

Mind Your Own Business:
Vi er en lille organisation i hastig udvikling. Vi værdsætter professionalisme og arbejdsomhed – men også et godt grin og et nærværende og trygt arbejdsmiljø. Hos MYOB er arbejdsglæden høj, og der eksisterer et godt og respektfuldt kollegialt samarbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og pension ifølge aftale.

Tiltrædelse /arbejdstid
Ansættelsesperiode: 1. oktober 2016 – d. 30.september 2018. Arbejdstiden for kommunikations koordinator er 37 timer ugentligt.

Ansøgning
Din ansøgning med CV, skal være os i hænde senest mandag d. 8. august kl 12.00. Samtaler afholdes i uge 33.
Ansøgning sendes til job@myob.dk med mærket ”KOMMUNIKATIONSKOORDINATOR”.

Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, der rækker udover de oplysninger, der står i stillingsopslaget, eller der findes på hjemmesiden, kan du kontakte Direktør Maria Kavita Nielsen på 2611 7183 – relevante henvendelser kan kun ske i uge 31.

Læs mere om Mind Your Own Business: myob.dk

Mind Your Own Business ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, handikap eller etnisk baggrund.

Mind Your Own Business anmoder venligst om, at du i din ansøgning angiver, hvor du først så dette jobopslag.

OBS! Bemærk venligst at ansøgningsfristen er udløbet.